2015. augusztus 7., péntek

Prológus

Ott állt a club sarkánál, miközben valakivel igen beszélgetett nagyon. A 27 csapat vezetője, Alice Martinez. Mindig is fájt rá a fogam, hogy egy alkalommal sikerüljön becserkésznem, de eddig nem jártam sikerrel. Nehezen adja magát a lány, de hiszek abban, hogy sikerül becserkésznem. Kinézete, mint mindig most is kifogástalan volt. Vörös rúzs az ajkain csak még jobban hívogattak. A francba is, ma ha törik ha nem megszerzem! Órámra pillantotta, majd láttam, hogy még csak pár perce múlt hajnali egy. Minden erőmet összeszedve felé sétáltam, majd közben mosoly kúszott az arcomra, ahogy láttam, hogy magára hagyja a csapattársa.
-Csak nem a nagy Alex Rosatihoz van szerencsém?-kérdezte felvont szemöldökkel, ahogy végignézett rajtam.
-De személyesen is.-villantottam meg a féloldalas mosolyomat. -Ha pedig jól emlékszem te lennél a híres Alice Martinez a férfi szívtipró.-szemkontaktust tartottam vele, de igen mély dekoltázsa próbálta elcsalogatni a figyelmemet. 
-Férfi szívtipró?-felnevetett miközben kissé ajkába harapott, és közelebb lépett hozzám. -Nem tudom, hogy milyen szóbeszédek terjengenek rólam...-húzta végig az ujját mellkasomon, amibe kissé beleborzongtam. -De legkevésbé sem érdekelnek. Aki ismer...-ujjai lefele kalandoztak ami igen tetszett. -Az tudja.-közelebb hajolt és kezét elemelte testemtől mielőtt övemhez ért volna. -Hogy milyen...-tekintetével egy pillanatra ajkaimra tévedt, és nem hagytam, hogy tovább befejezze, nekiestem. Egy kezemmel a derekánál, míg a másikkal fejénél húztam közelebb magamhoz. Csókja forró volt, és nem tagadok ha azt mondom, hogy szinte égette a számat. Nyelvemet óvatosan végighúztam alsó ajkán, mire a szája kinyílt, én pedig óvatosan becsúsztattam. A hajamnak azt hiszem, hogy annyi hiába tököltem vele egy órát, de ezért a csókért megérte. A falnak döntöttem, és tovább faltam ajkait. Ujjai hátamon vándoroltak, és ahol érintett a bőröm perzselt. Zihálva váltunk el egymástól, és néztünk a másik szemébe. Nem tagadok, ha azt mondom, hogy életében nem volt ilyen jó csókom, pedig már sok lánnyal volt szerencsém találkozni. Nyakamhoz hajolt majd egy csókot nyomott rá, ami biztos, hogy látszódni fog vörös rúzsa miatt.
-Majd még találkozunk Alex.-suttogta fülembe, majd eltolva magától elsétált a sötétségbe. 


2 megjegyzés: